تعمیر ظرفشویی و لباسشویی
نوشته شده توسط : تعمیرکار

 

یافتن یک تعمیرکار یا تکنسین با تجربه برای تعمیرات ماشین ظرفشویی کار ساده‌ای نیست. تعمیرکاران پارس‌پشتیبان دارای سابقه‌ی کار بالا در این زمینه هستند و آزمون‌های ارزیابی کارشناسان فنی پارس‌پشتیبان را با موفقیت سپری کرده‌اند.

شما می توانید تعمیر لباسشویی و تعمیر ظرفشویی خود را به تیم حرفه ای پارس پشتیبان بسپارید

 البته لازم به ذکر است که پارس‌پشتیبان جهت نظارت دقیق بر تعمیرکاران خود و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، پروتکل خاصی را برای آنها در نظر گرفته و به شدت بر رعایت آن توسط تعمیرکاران نظارت دارد و شکایات مشتریان را به سرعت پیگیری می‌کند. مهمترین موارد این پروتکل به شرح زیر است:

  • تکنیسین‌های پارس‌پشتیبان موظف هستند که قطعه اصلی ماشین ظرفشویی را تا حد ممکن حفظ نمایند و فقط در صورت نیاز واقعی به تعویض قطعه مورد نظر و یا در صورت درخواست مشتری برای افزایش عمر دستگاه، اقدام به تعویض قطعات ظرفشویی نمایند.
  • در صورتی که مشکل ماشین ظرفشویی مسأله جدی و پیچیده‌ای نباشد و برای رفع آن کار زیادی روی ماشین ظرفشویی صورت نگیرد، به تشخیص تکنسین هزینه خاصی برای تعمیر ظرفشویی از مشتری دریافت نخواهد شد و فقط هزینه مصوب پارس‌پشتیبان برای ایاب و ذهاب از مشتریان عزیز اخذ می‌شود.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعه، بین دو برند با کیفیت قطعه‌ی یکسان، از برند با قیمت پایین‌تر استفاده خواهد شد.
  • حفظ امنیت روانی مشتریان و به خصوص چشم‌پاکی و حفظ شأن بانوانی که سفارش ارائه‌ی خدمات به پارس‌پشتیبان می‌دهند، از وظایف قطعی تکنیسین‌های ماست.
  • ارائه فاکتور رسمی به مشتری و توضیح شفاف و دقیق در مورد مشکلات ماشین ظرفشویی، وظیفه تکنیسین است.
  • خدمات تکنیسین توسط پارس‌پشتیبان تضمین می‌شود و در صورت هرگونه ایراد مجدد در ماشین ظرفشویی، تکنیسین موظف است بلافاصله مشکل را حل نماید.
  • مواردی که نشان می‌دهد ماشین ظرفشویی شما نیاز به تعمیر داردبه طور کلی، چند علامت هشداردهنده وجود دارد که نشان می‌دهد ماشین ظرشویی نیاز به تعمیر دارد. در ادامه به بیان برخی از مهمترین موارد می‌پردازیم:1.آب به داخل ماشین ظرفشویی پمپ نمی‌شودماشین‌های ظرفشویی دارای حسگرها و پمپ‌های آب هستند که از آن‌ها استفاده می‌کنند تا به رایانه داخلی خود اطلاع دهند که چه زمانی آب را به داخل پمپ کرده و آن را خارج کند.
  • اگر این سنسور کثیف شود، گیر کند یا بشکند، باید تعمیر شود. همچنین اگر پمپ از کار افتاده باشد، باید تعویض شود. دقت کنید که هرگز ماشین ظرفشویی که آب را پمپاژ نمی‌کند روشن نکنید. با این کار می‌توانید باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه و از کار افتادن کامل آن شوید.2.آب از ماشین ظرفشویی پمپ نمی‌شوددلیل این مشکل می‌تواند از خرابی پمپ تخلیه، گرفتگی پمپ تخلیه یا خرابی سنسوری باشد که در بالا به آن اشاره کردیم. می‌توانید بررسی کنید که آیا مواد غذایی و سایر ذرات مانع از تخلیه در کف ماشین ظرفشویی شده‌اند یا خیر؟ اگر نه، وقت آن است که که با یک تعمیرکار تخصصی ماشین ظرفشویی مشورت کنید.3.ظرف‌ها به صورت کثیف بیرون می‌آینداگر ظروف شما تمیز شسته نمی‌شوند، ممکن است چندین مشکل متفاوت وجود داشته باشد.
  • صابون‌های ماشین ظرفشویی مدرن نیازی به آبکشی ظروف ندارند. اگر ظروف را آبکشی می‌کنید، صابون به اندازه کافی مؤثر نیست، بنابراین ذرات غذا ممکن است باقی بماند. دلیل دیگر این است که صفحه‌های تخلیه شروع به مسدود شدن کرده و ذرات غذا پس از آخرین چرخه شستشو در قسمت پایین دستگاه باقی می‌مانند. اینها در چرخه‌ی بعدی توسط آب دمیده می‌شوند و درنهایت به ظروف می‌چسبند. در صورت مواجهه با این مشکلات بهتر است به سراغ تعمیرکار ظرفشویی بروید.4.آب از زیر در ماشین ظرفشویی نشت می‌کنداگر آب در طول دوره‌های شستشو به بیرون نشت کند، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی نیاز به تعویض درزگیر باشد.
  • درزگیرها به مرور زمان فرسوده می‌شوند و وقتی در را می‌بندید دیگر کاملاً آب‌بندی نمی‌شوند. نکته دیگری که باید قبل از تماس با تعمیرکار بررسی کنید این است که آیا ظروف به در فشار می‌آورند یا خیر؟ اگر کوچکترین فشاری به در وارد ‌شود می‌تواند موجب باز ماندن آن شود تا آب به کف آشپزخانه برسد. اما اگر با بررسی این موارد باز هم مشکل نشت آب سر جایش باقی است حتماً از تعمیرکار ظرفشویی برای حل این مشکل کمک بگیرید.5.ظروف بعد از چرخه شستشو داغ نمی‌شوندآب داخل ماشین ظرفشویی در طول چرخه‌های شستشو و آبکشی گرم می‌شود. اگر ظروف شما در پایان چرخه گرم نمی‌شوند، این اغلب نشان‌دهنده وجود مشکل در سیم پیچ گرمایش در پایین دستگاه است. در صورت بروز این مشکل، نیاز به تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی دارید.




:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: